Įgyvendinant Nacionalinės švietimo agentūros projektą „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra, I etapas“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-03-0001), Vilniaus universiteto Psichologijos instituto Vaiko raidos ir psichoedukacinių tyrimų centro mokslininkai kuria antrokų skaitymo bei rašymo sunkumų įvertinimo instrumentą. Šių metų balandžio – birželio mėnesiais atliekamas instrumento standartizacinis tyrimas, kurio metu tiriami Lietuvos mokyklų mokiniai, taip pat vaikai, turintys nustatytus skaitymo ir/ar rašymo sunkumus.
Šis instrumentas leis savalaikį disleksijos atpažinimą pradinėse klasėse. Šiame tyrime dalyvauja Kauno pedagoginės psichologinės tarnybos psichologės: Aušrinė Mančinskienė, Raimonda Butkevičienė, Gita Žukovskienė.
Dėkojame Kauno Veršvų gimnazijos bendruomenei už bendradarbiavimą atliekant tyrimą.